I dag annoncerede AdweekMedia vinderne af deres 'Best of the 2000s'-awards, og Apple var stærkt repræsenteret i flere prominente kategorier.
Apple tog da også sejren i mange a kategorierne, blandt andet Steve Jobs som "Marketer of the Decade"(Årtiets Marketingperson), Apple for "Brand of the Decade"(Årtiets Mærke) og Apples "Get a Mac"-reklame fik "Campaign of the Decade"(Årtiets Kampagne). Se flere af de kampagne som Apple vandt herunder:
- Marketer of the Decade(Årtiets Marketingperson),(Steve Jobs): Ved at kalde Steve Jobs visionær, ikonoklastiske og frygtløs, pointerer Adweek Steve jobs rolle i redningen af Apple i halvfemserne.
- Brand of the Decade(Årtiets Mærke),(Apple): Apples hengivenhed for "utrætteligt at forbedre sine produkter" og deres "følelsesmæssig forbindelse til forbrugerne" har banet vejen for valget som Årtiets Mærke.
- Product of the Decade(Årtiets Produkt), (iPod): Apples Ipod sammenlignes med Sony's Walkman fra 1980'ernes. Ifølge Adweek har iPod'en revolutioneret MP3 verdenen og at den er den drivende kraft i iTunes og for at være nøglen til Apples dominansen af den digitale musikbranche.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar