fredag den 22. juli 2011

Falsk Apple store bliver bestormet af vrede kunder

Vi rapporterede i går om den falske Apple Store i den kinesiske by Kunming, denne butik er nu blevet bestormet af vrede kunder som er rasende over at have købt produkter i butikken. Kunderne i Apple Storen skældte personalet ud og krævede tilbagebetaling på deres varer​​, efter at butikken blev afsløret for at være en omfattende falsk butik. 
"Da jeg hørte nyheden jeg skyndte her for straks at få min bon, jeg er så ked af det" siger en kunde ved navn Wang til Reuters. "En butik der er så stor og ser troværdig ud, hvem ville så have troet at det var en falsk butik?"
Wang, en 23-årige kontor dame, der ikke ville give hende fornavn, brugte 14.000 yuan (ca. 11.250 kroner) i sidste måned for at købe en Macbook Pro 13-tommer og en iPhone 3G fra Kunming butikken. Hun fik ikke en kvittering på det tidspunkt, hvor personalet fortalte hende at hun skulle komme tilbage senere for at få den.
Det var ikke kun kunderne der var vrede, men også medarbejderne var vrede over den uønsket opmærksomhed. "Medierne har malet os til at være en falsk butik, men vi sælger ikke forfalskninger, alle vores produkter er ægte, du kan selv tjekker dem" sagde en medarbejder, der ikke ønsker at give hans navn. 
"Der er ingen kinesisk lov, der siger, at jeg ikke kan dekorere min butik den måde, jeg ønsker at dekorere det." afslutter han.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar